Na reklamie opiera się dzisiejszy handel. Współcześnie, dynamicznie rozwijającej się gospodarce, wiele branż przyniosła się do internetu. Co za tym idzie, właściciele firm zaczęli korzystać z narzędzi, które dostępne są w ramach marketingu internetowego. Jest to cenne uzupełnienie konwencjonalnych metod reklamy. Dobre rozwiązanie daje nam jak na tacy Google, które oferuje przedsiębiorcom niezależnie od branży prowadzonej przez ich działalność możliwość skorzystania z kampanii GoogleAds. Czym jest kampania GoogleAds i dlaczego warto z niej skorzystać? Odpowiadamy!
Przeczytaj też: https://www.fachowcy.pl/blog/kampania-google-ads-dlaczego-warto/
Kampania GoogleAds – czym jest?
Jest to system reklama w utworzonych w 2000 roku, prowadzony przez markę Google. Wcześniej rozwiązanie to znane było pod nazwą Google AdWords. Dzięki Google możliwa jest promocja firmy w internecie na różne sposoby, w tym wyświetlanie linków sponsorowanych w wyszukiwarce.
Korzystanie z kampanii GoogleAds umożliwia dotarcie do większego grona internautów, którzy mogą okazać się być potencjalnymi klientami naszych usług lub produktów. Reklamy przygotowane są na przykład w formie graficznej, tekstowej lub wideo. Reklamy zazwyczaj umieszczone są w miejscach widocznych, wykorzystywanie GoogleAds może znacznie przyczynić się do pozyskanie nowych klientów.
Dlaczego warto skorzystać z GoogleAds?
Warto skorzystać z kampanii chociażby ze względu, że posiada ona elastyczny charakter. Użytkownicy mają bardzo szerokie możliwości ustawienia reklam w zależności od rodzaju oferowanego produktu lub usługi pod charakterystykę klienta docelowego.
W efekcie poprawnego wykorzystania funkcji GoogleAds możliwe jest zwiększenie współczynnika klikalności, czyli ilorazu liczby kliknięć przez liczbę jej wyświetleń dla danej strony, a w efekcie doprowadzić do wzrostu zainteresowania firmą.
Kolejną zaletą jest dostosowanie funkcjonalności systemu do własnych potrzeb. Możliwe jest dopasowanie danej reklamy w ten sposób, aby mogli widzieć się jedynie użytkownicy mieszkający w pobliżu firmy. Oczywiście, alternatywnym rozwiązaniem jest działania o charakterze globalnym.
Zobacz też: http://www.bajarka.pl/informatyk-jak-nim-zostac/